zamówienie ofertowe 1/2022 - kompleksowa dostawa gazu do obiektów ZSP Wolin
Wolin, 17 stycznia 2022 r.
sygn.: ZSP-W/I/AJ/ 34/2022
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 1/2022
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie zwraca się z zapytaniem ofertowym na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego do obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie”.
- NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zespół Szkół Ponadpodstawowych
ul. Słowiańska 2
72-510 Wolin
Strona internetowa: http://www.zspwolin.pl//
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA I RODZAJ ZAMÓWIENIA
Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie ofertowe - postępowanie o wartości poniżej 130 000,00 zł.
Rodzaj zamówienia: dostawa.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzedaż wraz z usługą dystrybucji) do obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie (szkoła z internatem) znajdujących się w Wolinie przy ulicy Słowiańskiej 2.
- Prognozowane zużycie gazu dla przyłącza od dnia 01.03.2022 do 28.02.2023 wynosi 412.000 kWh
rzeczywiste zużycie gazu dla przyłącza od dnia 01.01.2021 do 31.12.2021 wynosi:
Wyszczególnienie |
Zużycie |
|
kWh |
m3 |
|
styczeń |
62 696 |
5 440 |
luty |
58 746 |
5 107 |
marzec |
50 178 |
4 344 |
kwiecień |
36 503 |
3 167 |
maj |
14 193 |
1 240 |
czerwiec |
5 798 |
504 |
lipiec |
6 030 |
526 |
sierpień |
7 162 |
622 |
wrzesień |
12 509 |
1 082 |
październik |
41 596 |
3 599 |
listopad |
47 164 |
4 092 |
grudzień |
68 448 |
5 966 |
razem |
411 023 |
35 689 |
Grupa taryfowa – W 5.1
- Prognozowane zużycie gazu służy wyłącznie do porównania ofert i w żadnym przypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego w czasie trwania umowy.
- Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
- dostawa paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie Prawo energetyczne i Kodeks cywilny oraz przepisach wykonawczych wydanych na ich podstawie.
- dostarczane paliwo gazowe musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
- stawka zaoferowana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyjątkiem:
- w przypadku zmiany stawki podatku VAT: wówczas nastąpi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, co nie będzie stanowiło istotnych zmian umowy.
- w przypadku, jeśli konieczność wprowadzenia zmian umowy wynika ze zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. O wszystkich zmianach cen Wykonawca powiadomi Zamawiającego.
- rozliczenia za dostarczone paliwo gazowe i dystrybucję odbywać się będą na podstawie odczytów wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę. Zapłata należności nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania (daty wpływu) przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Inne informacje:
- Zamawiający udostępni Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie wszelkie niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy gazu. Dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy zostaną przekazane Wykonawcy po wybraniu najkorzystniejszej oferty.
- Obiekt, do którego będzie dostarczany gaz jest przyłączony do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego: PSG Sp. z o.o.
- Obecnym sprzedawcą gazu jest: EWE Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia: Umowa na dostawę gazu zostanie zawarta na okres 12 miesięcy tj. od dnia 01.03.2022 r. – 28.02.2023 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi,
- podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się punkt poboru Zamawiającego.
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
Wykonawca składa oświadczenie w formularzu oferty.
-
- zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada potencjał techniczny, osoby, wiedzę i doświadczenie potrzebne do realizacji zamówienia.
Wykonawca składa oświadczenie w formularzu oferty.
-
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Oferty nie spełniające któregokolwiek z powyższych warunków zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków dokonana będzie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” na podstawie powyższych warunków.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
-
- Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr: |
|
Nazwa kryterium: |
Waga: |
1. |
Cena zł brutto |
|
100 % |
-
- Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr i nazwa kryterium |
Wzór: |
Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100* Wc gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert, - Cof - cena podana w ofercie, - Wc – waga kryterium cena. |
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
- Oferta wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego z dopiskiem „Zapytanie na dostawę gazu” należy przesłać do dnia 21 stycznia 2022 roku do godz. 13.00 pod adres email: sekretariat@zspwolin.pl (oferta składana w formie elektronicznej musi stanowić czytelny skan podpisanej oferty pisemnej zapisanej w formacie „pdf”).
- Oferta winna zawierać:
- cenę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
- pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oryginał lub poświadczona kopia.
- Wzór umowy – zaproponowany wzór może podlegać negocjacjom i wymaga akceptacji Zamawiającego.
- Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą rozpatrywane.
- Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia, w którym przypada koniec terminu składania ofert.
- Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, a także wezwać Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów.
- Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego usługi były wykonywane.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny - Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia w tym finansowe od Zamawiającego.
VIII. ZAWARCIE UMOWY ORAZ ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ
WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY
- Zamawiający oczekuje od Wykonawcy przedstawienia wzoru umowy.
- Zaproponowany wzór może podlegać negocjacjom i wymaga akceptacji Zamawiającego.
- Zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w sposób ustalony indywidualnie z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą.
- Zawarcie umowy może nastąpić także w ten sposób, że Zamawiający prześle Wykonawcy wypełnioną i podpisaną umowę w odpowiedniej liczbie egzemplarzy, a Wykonawca odeśle podpisane egzemplarze w możliwie najwcześniejszym terminie Zamawiającemu.
IX. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (DZ. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) zwanego dalej „rozporządzeniem” Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin. Szkołą zarządza Dyrektor. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: (0-91) 32-61-335 ; adresu e-mail: sekretariat@zspwolin.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych możecie się Państwo kontaktować przez telefon: +48 608 442 652; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres Szkoły.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł.
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym o wartości poniżej 130 000 zł tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wyniki postępowania Zamawiający:
a) upubliczni na stronie internetowej: https://bip.zspwolin.powiatkamienski.pl/
- Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela
Pani Magdalena Kierzynkowska, tel. 728 557 242, e-mail: kierownik_zsp@wp.pl
XI. ZAŁĄCZNIKI
nr 1 – Formularz oferty.
Załącznik nr 1
do Zapytania Ofertowego nr 1/2022
Formularz oferty
pieczęć adresowa wykonawcy .............................................................................
nr tel./faxu .............................................................................
REGON .............................................................................
NIP .............................................................................
internet http:// .............................................................................
e-mail .............................................................................
Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie
Ul. Słowiańska 2
72-510 Wolin
OFERTA
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe na „Kompleksową dostawę gazu ziemnego do obiektów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie” oferujemy realizację pełnego zakresu zamówienia na następujących warunkach:
wartość netto ..................................... zł
(słownie: ......................................................................................................................... złotych)
stawka VAT …….…………………… %
cena brutto ......................................... zł
(słownie: ......................................................................................................................... złotych)
W tym:
Składnik ceny |
Liczba jednostek (prognozowana) |
Cena jednostkowa netto za 1 kWh w gr |
Wartość netto w zł (2x3) |
Stawka VAT % |
Wartość brutto w zł |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Paliwo gazowe |
412.000 kWh |
|
|
|
|
Opłata, abonament za sprzedaż paliwa gazowego |
12 miesięcy |
|
|
|
|
Opłata sieciowa zmienna |
412.000 kWh |
|
|
|
|
Opłata sieciowa stała |
|
|
|
|
|
Razem |
|
Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, za wyjątkiem ceny jednostkowej netto (kol. 3), którą należy podać z dokładnością do 5 miejsc po przecinku.
Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe wskazane przez Zamawiającego może odbiegać od faktycznego zużycia i nie będzie stanowiło podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości.
Wykonawca przedstawia projekt umowy na wykonanie zamówienia.
- Oświadczamy, że cena oferty obejmuje pełen zakres zamówienia jak również wszystkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia: od 01.03.2022 r. do 28.02.2023 r.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty.
- Oświadczam, że:
- posiadamy aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi,
- posiadamy podpisaną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucji gazu ziemnego lub promesę takiej umowy na obszarze, na którym znajduje się punkt poboru Zamawiającego,
- dysponujemy potencjałem technicznym, osobami, wiedzą i doświadczeniem potrzebnymi do realizacji zamówienia.
- Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w zapytaniu ofertowym.
- Oświadczamy, że posiadamy uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia.
- Oświadczamy, że dostarczane paliwo gazowe będzie zachowywać obowiązujące standardy jakościowe.
- Załącznikami do niniejszej oferty są:
…………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………
.............................., dnia...................... ………………..…………………………………..
(pieczęć i podpisy upoważnionego/ych
przedstawicieli wykonawcy)
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zał 1 formularz ZO ZSP Wolin dostawa gazu (DOCX, 18.75Kb) | 2022-01-17 11:52:46 | 1 | |
ZO 1 2022 ZSP Wolin gostawa gazu (PDF, 399.15Kb) | 2022-01-17 11:52:46 | 1 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o unieważnieniu (PDF, 36.58Kb) | 2022-01-28 13:46:41 | 2 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Jarząb Data wytworzenia:
17 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Anna Jarząb Anna Jarząb Data publikacji:
17 sty 2022, godz. 12:05
Osoba aktualizująca informacje
Anna Jarząb Anna Jarząb Data aktualizacji:
28 sty 2022, godz. 13:46