Informacje dla pacjentów
Transport Sanitarny Chorego (na zlecenie lekarza) transport chorego zgłaszamy od godziny 800 - 1800 pod numerem tel. 34 378-52-00 (Częstochowa, ul. Kilińskiego 10)
Rejestracja pacjentów do przychodni odbywa się na podstawie zgłoszenia: - osobistego - telefonicznego - za pośrednictwem osoby trzeciej
Poza kolejnością przyjmowani są:
Badania zlecone przez naszych lekarzy wykonywane są w zależniości od rodzaju badań w nast. miejscach: Badania laboratoryjne - Laboratorium SP ZOZ GOZ w Konopiskach od poniedziałku do piątku Badanie EKG - gabinet zabiegowy w Ośrodku Zdrowia w Konopiskach Badania USG - Gabinet SP ZOZ GOZ w Konopiskach (zapisy w rejestracji) Badania RTG - NZOZ - Gabinet RTG Zaręba ul. Kościuszki 9a w Częstochowie, tel. 34 374 06 74
OPIEKA CAŁODOBOWA : od dnia 01.10.2017r. Po godzinie 18.00 do 8.00 rano dnia następnego, oraz (całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy) w następujących najbliższych zakładach:
1) P.G.M. Sp. z o.o. Szpital w Blachowni, ul. Sosnowa16, tel. 34 785 057 973, 664 779 849. 2) Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im NMP, Częstochowa ul. PCK 7, tel. 34 325 74 607, tel. 605 497 117, 606 348 811. 3) Miejski Szpital Zespolony, Częstochowa, ul. Mirowska 15, tel. 34 370 21 57
Świadczenia nocnej i świątecznej opieki lekarskiej są bezpłatne i udzielane bez skierowania.
Dyżurujący lekarz udziela porad: - w warunkach ambulatoryjnych, - telefonicznie, - w przypadkach medycznie uzasadnionych - w domu pacjenta. Pacjent może skorzystać z tej formy opieki zdrowotnej w przypadku: - nagłego zachorowania; - nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących bezpośrednie zagrożenie życia lub istotny uszczerbek zdrowia, a zastosowane środki domowe lub leki dostepne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy; - gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia. W ramach nocnej i świątecznej opieki lekarskiej nie można uzyskać: - wizyty kontrolnej w związku z wcześniej rozpoczętym leczeniem; - recepty na stosowane stale leki w związku ze schorzeniem przewlekłym; - rutynowego zaświadczenia o stanie zdrowia. pacjent może skorzystać z opieki lekarskiej i pielęgniarskiej w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej -
SKARGI I ZAŻALENIA Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia skargi na działalnośc zoz-u: Skargę można złożyć do: 1.Dyrektora SP ZOZ GOZ w Konopiskach - lek. med. Krzysztof Śmich - osobiście lub w formie pisemnej; 2.Do orgau założycielskiego - Rady Gminy Konopiska 3.Do Rzecznika Praw Pacjenta przy Śląskim Oddziale Wojewódzkim NFZ w Katowicach
|
Biuro Działu Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ
bezpośrednio - w siedzibie ul. Jankego 15A od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
drogą elektroniczną - w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP)
telefoniczne - pod numerem tel. 32/735 05 13, lub 32/735 05 45
Bezpłatna Telefoniczna Informacja pacjenta (TIP)
800-190-590
poniedziałek -piątek w godzinach od 8:00 do 18:00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
01-171 Warszawa
ul. Młynarska 46
fax (22) 506-50-64
kancelaria@rpp.gov.pl
Osoby odpowiedzialne
Autor: | Aldona Górniak |
Odpowiada: | Aldona Górniak |
Wytworzył: | Aldona Górniak |
Data ostatniej zmiany: | 2020-12-31 12:46:19 |
Archiwum
Statystyki
Odwiedzin na stronie: | 2421 |