Zapytanie Ofertowe Nr 2/2021 zakup samochodu typu bus -9 miejsc
Wolin, 29 listopada 2021r.
sygn.: ZSP-W/I/AJ/ 1101/2021
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2021
Dotyczy: zakupu i dostawy jednej sztuki fabrycznie nowego,
nieeksploatowanego samochodu osobowego typu bus- 9 miejsc
dla potrzeb Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie
Dyrektor Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie zaprasza Państwa do złożenia oferty na w/w dostawę, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto, przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. ( Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje się.
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego, nieeksploatowanego samochodu osobowego typu bus -9 miejsc o parametrach technicznych zgodnych z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Samochód będący przedmiotem zamówienia musi być:
- fabrycznie nowy, osobowy, bezwypadkowy,
- wolny od wad fizycznych i prawnych,
- wyprodukowany w 2021 r. -2022 r.
II. Zamawiający
Zespół Szkół Ponadpodstawowych
ul. Słowiańska 2
72-510 Wolin
III. Termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
IV. Warunki płatności:
Za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w pkt I, po dokonaniu dostawy samochodu Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w terminie 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
- MIEJSCE, SPOSÓB ORAZ TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
- Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz .
- Oferta winna zawierać cenę ofertową netto oraz brutto (zawierającą należy podatek VAT) zgodnie z załączonym formularzem ofertowym –zał. nr 1a.
- Cena musi obejmować inne koszty nie wymienione a konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia jakie poniesie Wykonawca.
- Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 06 grudnia 2021r do godz. 11:00
(decyduje data wpływu).
elektronicznie na adres: sekretariat@zspwolin.pl (oferta - skan podpisanych dokumentów winna być załącznikiem do wiadomości email)
lub pisemnie w zamkniętej kopercie odpowiednio opisanej: „Oferta na zakup samochodu osobowego typu- bus nr 2/2021 – nie otwierać przed terminem otwarcia” do siedziby Zamawiającego na Dziennik Podawczy.
-
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. Wykonawca nie później niż po 7 dniach roboczych przed planowanym terminem odbioru samochodu zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w języku polskim:
1) kartę pojazdu,
2) książkę przeglądów serwisowych,
3 instrukcję obsługi,
4) książkę gwarancyjną pojazdu,
5) świadectwo homologacji europejskiej i polskiej,
6) dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin.
VII. Siedziba serwisu, w którym będą przeprowadzane przeglądy gwarancyjne musi znajdować się na terenie województwa zachodniopomorskiego.
VIII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: SOPZ) stanowi załącznik nr 1b do zapytania ofertowego.
IX. SOPZ zawiera minimalne parametry (techniczne i użytkowe), jakie musi spełniać oferowany samochód osobowy, co oznacza, że Wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
X. Warunki dostawy przedmiotu zamówienia:
1. Samochód osobowy będący przedmiotem zamówienia zostanie:
1) odebrany przez Zamawiającego z siedziby (salonu) Wykonawcy na terenie województwa zachodniopomorskiego. Jeżeli będzie znajdował się poza terenem woj. zachodniopomorskiego zostanie dostarczony przez Wykonawcę na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego, tj. do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin.
2. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 7 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy samochodu. Odbiór odbędzie się w dniach
i godzinach urzędowania Zamawiającego (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach
8.00 – 15.00).
3. Przygotowany do odbioru samochód będzie miał wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt „przegląd zerowy”, co będzie potwierdzone w książce przeglądów serwisowych.
4. Odbiór samochodu zostanie poprzedzony jego przetestowaniem oraz sprawdzeniem poprawności działania przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
5. Po dokonaniu odbioru Zamawiający ubezpieczy samodzielnie samochód.
XI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione poniżej.
l.p. |
Opis kryteriów oceny |
Waga |
1 |
Cena |
70 % |
2 |
Okres gwarancji mechanicznej |
20 % |
3 |
Okres gwarancji na perforację nadwozia |
5 % |
4 |
Okres gwarancji na powłokę lakierniczą |
5 % |
1. Liczba punktów, które można uzyskać w kryterium „Cena” (Cp) zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Co
-
-
- Cp = --------- x 70 pkt
-
Cb
Cp- ilość punktów badanej ceny oferty
Co - cena oferty najniższej spośród zaproponowanych w ofertach
Cb - cena oferty badanej
-
-
- Porównywaną ceną będzie cena brutto ogółem za realizację zamówienia.
-
2. Punkty za kryterium „Okres gwarancji mechanicznej” (waga 20%) - (Og1) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
-
-
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na silnik zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące wg poniższego wzoru:
-
- 24 miesiące gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy - 10 punktów,
- Powyżej 24 miesięcy gwarancji mechanicznej bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy - 20 punktów.
-
- Zamawiający dokona powyższego obliczenia na podst. deklaracji Wykonawcy zamieszczonej w ofercie. W przypadku nie podania przez Wykonawcę okresu gwarancji, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.
- Oferta z okresem powyżej 24 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów.
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na silnik zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące wg poniższego wzoru:
-
3. Punkty za kryterium „Okres gwarancji na perforację nadwozia” (waga 5%) - (Og2) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
-
-
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na perforację nadwozia zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat wg poniższego wzoru:
-
- 5 lat gwarancji na perforacje nadwozia bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy - 0 punktów,
- Powyżej 5 lat gwarancji na perforacje nadwozia bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy – 5 punktów.
-
- Zamawiający dokona powyższego obliczenia na podst. deklaracji Wykonawcy zamieszczonej w ofercie. W przypadku nie podania przez Wykonawcę okresu gwarancji, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 5 lat.
- Oferta z okresem powyżej 5 lat gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów.
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na perforację nadwozia zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 5 lat wg poniższego wzoru:
-
4. Punkty za kryterium „Okres gwarancji na powłokę lakierniczą” (waga 5%) - (Og3) - zostaną przyznane zgodnie z poniższym opisem:
-
-
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na powłokę lakierniczą zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące wg poniższego wzoru:
-
- 24 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy - 0 punktów,
- Powyżej 24 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów licząc od dnia dostawy - 5 punktów.
-
- Zamawiający dokona powyższego obliczenia na podst. deklaracji Wykonawcy zamieszczonej w ofercie. W przypadku nie podania przez Wykonawcę okresu gwarancji, zamawiający do oceny oferty przyjmie minimalny okres gwarancji tj. 24 miesiące.
- Oferta z okresem powyżej 24 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów.
- Oferty w tym kryterium oceniane będą w odniesieniu do najdłuższego okresu gwarancji na powłokę lakierniczą zastrzegając, iż minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące wg poniższego wzoru:
-
5. Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w Specyfikacji warunki i uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:
Po = Cp+Og1+Og2+Og3, gdzie:
Po - suma punktów uzyskana przez ofertę
Cp - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Cena”
Og1 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji mechanicznej”
Og2 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji na perforację nadwozia”
Og3 - ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium „Okres gwarancji na powłokę lakierniczą”
- Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
- Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
- W przypadku różnicy ceny ofertowej podanej liczbowo i słownie w formularzu ofertowym, za właściwą uznaje się cenę podaną liczbowo.
- Wykonawcy zobowiązani są do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na wycenę zamówienia.
XII. Inne istotne informacje
- Treść zapytań składanych przez Wykonawców wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Wykonawcom (bez ujawniania źródła zapytania).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyn.
- Zamawiający dopuszcza negocjacje ceny w przypadku, jeśli cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała środki, jakie Zamawiający zabezpieczył na wykonanie zamówienia.
- Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
- W przypadku uchylania się od zawarcia umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolejnego Wykonawcy bez konieczności przeprowadzania ponownej oceny ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
-Magdalena Kierzynkowska, tel. 728 557 242, e-mail: kierownik_zsp@wp.pl
XIV. Sposób przygotowania oferty:
ofertę należy sporządzić w formie pisemnej
i dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu:
- Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony:
- formularz ofertowy - załącznik nr 1a,
- formularz techniczny - załącznik nr 1b,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo wydruk z CEiDG,
- dokument pełnomocnictwa – w przypadku udzielenia pełnomocnictwa do podpisania oferty wraz załącznikami innej osobie niż upoważniona do reprezentacji.
- Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być:
- sporządzone w języku polskim,
- scalone w sposób trwały, z kolejno ponumerowanymi i parafowanymi stronami, podpisane,
- złożone w formie oryginału (pełnomocnictwo może być złożone w formie kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”).
- Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo tej osoby musi być:
- dołączone do oferty,
- złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez osobę wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
- Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich(zł) i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, cła itp.
- Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
XV. INFORMACJE DODATKOWE
Klauzula informacyjna z art. 13 ust.1 i 1 RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
-
-
-
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin. Szkołą zarządza Dyrektor. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: (0-91) 32-61-335 ; adresu e-mail: zspwwolinie@gmail.com
-
-
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych możecie się Państwo kontaktować przez telefon: +48 608 442 652; adres e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl lub pisemnie na adres Szkoły.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z art. 19 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019).
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
- W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.
XVI. Zawiadomienie o wynikach postępowania:
- Zawiadomienie o wynikach postępowania zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
- Zamawiający po opublikowaniu wyników postępowania na stronie internetowej skontaktuje się z wybranym Wykonawcą w celu ustalenia terminu i miejsca podpisania umowy.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
1a formularz ofertowy ZSP Wolin (PDF, 347.76Kb) | 2021-11-29 11:54:35 | 0 | |
1a formularz ofertowy ZSP Wolin (DOC, 38.50Kb) | 2021-11-29 11:54:35 | 0 | |
zał 1 b formularz techniczny (PDF, 646.25Kb) | 2021-11-29 11:54:36 | 2 | |
zał 1 b formularz techniczny (DOC, 72.50Kb) | 2021-11-29 11:54:36 | 3 | |
zapytanie ofertowe 2 2021 (PDF, 441.10Kb) | 2021-11-29 11:54:35 | 3 | |
zapytanie ofertowe samochód ZSP Wolin (DOCX, 84.38Kb) | 2021-11-29 11:54:35 | 2 |
Wyjaśnia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wyjaśnienie treści SWZ 02-12-2021 (PDF, 49.64Kb) | 2021-12-02 15:15:36 | 4 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
1a formularz ofertowy ZSP Wolin (DOC, 38.50Kb) | 2021-12-02 08:22:40 | 0 | |
zał 1b zmiana (PDF, 183.93Kb) | 2021-12-02 08:18:39 | 1 | |
zmiana -zał 1 b formularz techniczny (DOC, 72.00Kb) | 2021-12-02 08:18:39 | 2 | |
zapytanie ofertowe nr 2 2021 zmiana (PDF, 447.07Kb) | 2021-12-02 08:18:39 | 1 | |
Zmiany do zapytania ofertowego nr 2 2021 (PDF, 64.66Kb) | 2021-12-02 08:18:39 | 6 | |
|
2021-12-02 08:18:39 | 1 |
Informacja z otwarcia ofert
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Informacja o rozstrzygnięciu 2 2021 (PDF, 80.15Kb) | 2021-12-10 10:24:32 | 3 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Anna Jarząb Data wytworzenia:
29 lis 2021
Osoba dodająca informacje
Anna Jarząb Anna Jarząb Data publikacji:
29 lis 2021, godz. 12:05
Osoba aktualizująca informacje
Anna Jarząb Anna Jarząb Data aktualizacji:
10 gru 2021, godz. 10:24